مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 10:502021-08-30اقتصادي

هیچ افزایش قیمتی در آرد زنجان وجود نداشته است


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه قیمت انواع نان در استان زنجان افزایش یافته است، گفت: با این وجود هیچ افزایش قیمتی در آرد استان وجود نداشته است.

- با بیان اینکه قیمت انواع نان در استان زنجان افزایش یافته است، گفت: با این وجود هیچ افزایش قیمتی در آرد استان وجود نداشته است.

وی اظهار کرد: باید وزن چانه نان باید 150 گرم باشد و اگر غیر این باشد تخلف است و با نانوایی های متخلف برخورد می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: نانوایان متخلف اگر میزان چانه نان را کمتر تهیه کنند و این تخلف متوالی ادامه داشته واحد صنفی آنها پلمب می شود.

زمانی با بیان اینکه بازرسی از نانوایی ها در استان افزایش یافته است، ابراز داشت: بازرسی از نانوایی ها با قوت بیشتری انجام می شود و تاکنون بیش از 600 بازرسی از نانوایی های استان انجام شده است.

وی از افزایش 20 تا 30 درصدی قیمت نان در زنجان خبر داد و گفت: بر اساس نرخ نامه جدید هر عدد نان لواش در نانوایی های یارانه ای درجه یک 350 تومان، نان لواش یارانه ای درجه دو هم 400 تومان نرخ گذاری شده، نان بربری با چانه 500 گرمی در نانوایی یارانه ای درجه یک به قیمت هزار و 100 تومان و در نانوایی های یارانه ای درجه دو به قیمت هزار و 500 تومان و قیمت مصوب برای سنگگ در زنجان هزار و 500 تومان تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ افزایش قیمتی در آرد زنجان وجود نداشته است

هیچ افزایش قیمتی در آرد زنجان وجود نداشته است