مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 10:202021-08-30بين الملل

ژنرالهای سابق ارتش انگلیس خواستار استعفای وزیر خارجه شدند


ژنرالهای سابق ارتش انگلیس از دومینیک راب، وزیر خارجه این کشور خواسته اند در واکنش به اتهامات وارد شده به او در خصوص مختل کردن تلاشهای انگلیس در زمینه خارج سازی ها از افغانستان، - ژنرالهای سابق ارتش انگلیس از دومینیک راب، وزیر خارجه این کشور خواسته اند در واکنش به اتهامات وارد شده به او در خصوص مختل کردن تلاشهای انگلیس در زمینه خارج سازی ها از افغانستان، استعفا دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، چند روز پیش رسانه های انگلیسی گزارش کردند، اکراه دومینیک راب، وزیر خارجه این کشور در بازگشت از تعطیلاتش که در منطقه کرت سپری می شد، جلوی خارج کردن دست کم 1000 افغان از جمله مترجمان و انتقال آنها به بریتانیا را گرفته است.

ژنرال بازنشسته چارلی هربرت، مشاور ارشد سابق ناتو در وزارت کشور افغانستان گفت: عدم اطلاع رسانی به پرسنل واجد شرایط خروج که در افغانستان رها شدند شدیدا مفتضحانه است .

هربرت تاکید کرد که اگر دومینیک راب آماده اجرای وظیفه محول شده به او نیست باید اکنون استعفا دهد و بگذارد کس دیگری به این بحران (افغانستان) رسیدگی کند.

این ژنرال سابق استدلال کرد: اگر یک مترجم یا کارمند محلی رها شده به دست طالبان کشته شود، دستان نخست وزیر و وزرای دفاع، امور خارجه و کشور متعلق به دولت وی به خون او آغشته هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرالهای سابق ارتش انگلیس خواستار استعفای وزیر خارجه شدند

ژنرالهای سابق ارتش انگلیس خواستار استعفای وزیر خارجه شدند