مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 10:152021-08-30سياسي

18 کارگروه ویژه هفته دفاع مقدس در شاهرود راه اندازی شد


فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه 18 کارگروه برای هفته دفاع مقدس در شاهرود راه اندازی شده است، گفت: دستگاه های عضو برنامه های هفته دفاع مقدس را ارائه و پس از تصویب اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، برنامه ها در فضایی با رعایت تمام پروتکل ها و فاصله گذاری اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در اجرای برنامه های دفاع مقدس همچنین از فضای مجازی نیز بهره گیری شده است، افزود: در راستای برنامه های هفته دفاع مقدس تلاش شده تا به صورت تخصصی تصمیم گیری شود تا بتوانیم بهترین عملکرد را در زمینه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان جامعه داشته باشیم.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه 18 کارگروه برای هفته دفاع مقدس در شهرستان راه اندازی شده است، گفت: این کارگروه ها مسئول تدوین و پیشنهاد برنامه ها برای تصویب و اجرا هستند.

خوشقدم با بیان اینکه آموزش و پرورش، بنیاد شهید، سپاه، شهرداری ها، رسانه های مکتوب و فضای مجازی، طلاب دانشگاهیان و رؤسای ادارات و دستگاه های اجرایی و فرهنگی و… در زمره اعضای این کارگروه ها هستند، گفت: برنامه های خوبی برای هفته دفاع مقدس شهرستان شاهرود تدارک دیده شده است.

وی درباره مهمترین برنامه های این هفته، توضیح داد: در نخستین برنامه و همزمان با صبح روز 31 شهریورماه در تمامی نقاط شهرستان، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا با حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 کارگروه ویژه هفته دفاع مقدس در شاهرود راه اندازی شد

18 کارگروه ویژه هفته دفاع مقدس در شاهرود راه اندازی شد