مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 10:102021-08-30سياسي

کتاب خاطرات آموزشیاران نهضت سوادآموزی خراسان چاپ شد


کتاب «من به این آرم اعتماد دارم» شامل خاطرات آموزشیاران نهضت سوادآموزی خراسان، توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شد.

- به نقل از روابط عمومی انتشارات راه یار، کتاب من به این آرم اعتماد دارم شامل خاطرات آموزشیاران نهضت سوادآموزی خراسان، به تازگی توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شده است.

مرتضی نعیم، قربان ترخان، احسان مینایی راد، حسین ضیاء، محسن فاطمی نژاد و سیدسجاد جلینی تحقیق و پژوهش این کتاب را به عهده داشته اند و اسماعیل شرفی، فاطمه کنعانی و زهره مؤمنی هم کار تدوین آن را انجام داده اند.

برای نگارش این کتاب، از سال 1393 با بیش از 250نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی خراسان مصاحبه شده است.

من به این آرم اعتماد دارم ، خاطرات و فعالیت های آموزشیاران مرد نهضت سوادآموزی خرسان را روایت می کند و کتاب خاطرات آموزشیاران خانم نیز در دستور کار چاپ قرار دارد.

در بخشی از مقدمه این کتاب درباره دلایل اهمیت و توجه به تاریخ شفاهی نهضت سوادآموزی در دهه شصت این طور آمده است: فرمان امام به تشکیل نهضت سوادآموزی در سال 58، فرآیند ریشه کنی بی سوادی در کشور را کلید زد.

استقلال و عدم وابستگی در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی در اندیشه امام منشاء رفع سایر وابستگی ها و استقلال فکری و هویتی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب خاطرات آموزشیاران نهضت سوادآموزی خراسان چاپ شد

کتاب خاطرات آموزشیاران نهضت سوادآموزی خراسان چاپ شد