مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 09:502021-08-30سياسي

برخورد حکیمانه با مردم اساسی ترین سیاست پلیس است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه برخورد حکیمانه با مردم اساسی ترین سیاست پلیس در سال های اخیر است، گفت: این موضوع در زمره مطالبات رهبری از نیروی انتظامی محسوب می شود.

- ، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به رویه پلیس در سال های اخیر که مورد مطالبه و توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار داشت، بیان کرد: برخورد حکیمانه با مردم اساسی ترین سیاست پلیس است.

وی درباره رفتار حکیمانه با مردم از سوی پلیس، افزود: معتقد هستیم که در واقع تجسم رفتار با مردم در کلانتری ها و مراکز پلیس در نظام اسلامی مؤثر است لذا تاکید فرماندهی انتظامی کشور و همچنین توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به حفظ کرامت مردم است.

مردم مسائل را به پلیس اطلاع دهند رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه این ارگان در آموزش و آشناسازی پلیس در برخورد حکیمانه با مردم اقدامات اساسی را صورت داده است، تاکید کرد: ضرورت دارد تا مجموعه خدمت رسانی ناجا حتماً برخورد حکیمانه با مردم را در دستور کار خود قرار می داد که امروز به حمدالله شاهد هستیم که برخورد با مردم و رضایت آنان در خدمت رسانی بیش از پیش محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد حکیمانه با مردم اساسی ترین سیاست پلیس است

برخورد حکیمانه با مردم اساسی ترین سیاست پلیس است