مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 09:052021-08-30اقتصادي

خرید توافقی خرما در دستور کار تعاون روستایی فارس است


مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: در راستای خرید توافقی محصولات کشاورزی، خرید توافقی خرما از شهرستان های خرما خیز استان در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

- ایسنا/فارس مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: در راستای خرید توافقی محصولات کشاورزی، خرید توافقی خرما از شهرستان های خرما خیز استان در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

هدایت الله رحیمی دوشنبه 8 شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به فصل برداشت خرما در سطح 32 هزار هکتار از نخلستان های فارس، گفت: استان فارس دومین تولید کننده بزرگ کشور است و برنامه خرید توافقی شهرستان های خرما خیز استان با توجه به توان و ظرفیت تشکل های تحت پوشش به شهرستان ها ابلاغ شده و هماهنگی با فعالان این بخش اعم از تجار و صنایع تبدیلی انجام شده است.

او افزود: با توجه به تنوع ارقام تولیدی خرما در فارس اعم از کبکاب، شاهانی زاهدی، کلیته، لشت، خاصویی و سایر ارقام و پتانسیل و امکانات شبکه بزرگ تعاونی روستایی تشکیل زنجیره های ارزش خرما می تواند منافع حاصل از آن را به طور منصفانه بین همه حلقه های زنجیره تقسیم کند.

رحیمی خاطرنشان کرد: زنجیره های مد نظر، تامین کنندگان نهاده های اولیه، تولید کنندگان و فعالین این بخش کشاورزی، کارخانه های صنایع تبدیلی و درجه بندی، سردخانه ها، انبارها و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید توافقی خرما در دستور کار تعاون روستایی فارس است

خرید توافقی خرما در دستور کار تعاون روستایی فارس است