مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 09:002021-08-30حوادث

کشف 9هزارماسک غیربهداشتی/ کارگاه غیرمجاز پلمب شد


رییس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و پلمب یک کارگاه تولیدی ماسک های غیربهداشتی خبر داد.

- سرهنگ یزدان سلیمان آبادی رییس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از شناسایی یک کارگاه تولیدی ماسک های غیربهداشتی و دستگیری مالک آن خبر داد.

سرهنگ سلیمان آبادی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک کارگاهی در محدوده بزرگراه آیت الله سعیدی، بدون داشتن مجوزهای قانونی اقدام به تولید ماسک های غیربهداشتی کرده و پس از بسته بندی این اقلام بهداشتی و درمانی را به بازار مصرف عرضه می کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

  وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، صحت خبر دریافتی تایید شد، افزود: بررسی های ماموران نشان از این داشت که مالک کارگاه ماسک ها را به روشی غیر بهداشتی تولید، نگهداری و عرضه می کند؛ بر همین اساس نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل کارگاه اخذ شد.

سرهنگ سلیمان آبادی تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی تیمی از ماموران به محل کارگاه اعزام شده و در بازرسی از داخل کارگاه 9 هزار ماسک غیر بهداشتی کشف کرده و در نهایت متهم به نداشتن مجوز از مراجع ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 9هزارماسک غیربهداشتی/ کارگاه غیرمجاز پلمب شد

کشف 9هزارماسک غیربهداشتی/ کارگاه غیرمجاز پلمب شد