مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 08:452021-08-30فرهنگي

قدردانی جشنواره رنگین کمان هند از عکاسان ایرانی


جشنواره بین المللی عکس رنگین کمان هند از عکاسان ایرانی قدردانی کرد.

- به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، در پنجمین دوره مجموعه جشنواره عکس رنگین کمان که در کشور هند و در پنج بخش آزاد رنگی، آزاد تک رنگ، گردشگری، طبیعت و مردم برگزار شد، عکس رقص آتش 15 از سید احسان مرتضوی در سالن های اول و سوم موفق به دریافت دیپلم جشنواره و عکس انحناء از محمد علیزاده خرسند نیز در سالن دوم جشنواره دیپلم ISF را دریافت کرد.

در این جشنواره که زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ عکس فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) در بخش های مختلف جشنواره شامل مهدی زابل عباسی، عباس حاجی حسین کلانتر، سید احسان مرتضوی، مهدی پارساییان، احمد سامعی، محمد علیزاده خرسند، میرعلی پرندک، مهدی کاظمی بومه و هوتن باباپور پذیرفته شدند.

فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها مؤسسه بین المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است، در سال 1946 پایه گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه ای برای برقراری ارتباط بین مؤسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است.

این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با مؤسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از 90 مؤسسه ملی در پنج قاره می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی جشنواره رنگین کمان هند از عکاسان ایرانی

قدردانی جشنواره رنگین کمان هند از عکاسان ایرانی