مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 08:252021-08-30بين الملل

الزام گوگل، فیسبوک و توییتربه ارائه اسناد به کنگره آمریکا


از گوگل، فیس بوک، توییتر و 12 وبسایت، سرویس و برنامه دیگر خواسته شده تا اسناد و مدارکی را در اختیار کمیته مجلس بررسی حمله 6 ژانویه به کنگره آمریکا قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از واشنگتن تایمز ، کمیته 6 ژانویه مجلس نمایندگان آمریکا از غول های اینترنتی به عنوان بخشی از تحقیقات شورش کنگره درخواست جمع آوری و ارائه مستندات دارد.

بنی تامپسون، رییس کمیته ششم ژانویه کنگره و نماینده دموکرات می سی سی پی، روز جمعه با ارسال 15 نامه خواستار اسناد مختلف مربوط به انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2020 و شورش های بعدی در کنگره شد.

آقای تامپسون در نامه ها اظهار داشت: کمیته منتخب برای تحقیق در مورد حمله 6 ژانویه به کنگره ایالات متحده در حال بررسی فکت ها(حقایق)، شرایط و موقعیت ها و علل حمله، مربوط و موسوم به انتقال مسالمت آمیز قدرت، به منظور شناسایی و ارزیابی درس های آموخته شده و توصیه به قوانین اصلاحی، سیاست ها، رویه ها، قوانین و مقررات است.

  به هر گیرنده دو هفته فرصت داده شده تا مطالب مرتبط با تحقیقات مجلس را در اختیار کمیته منتخب قرار دهد.

 مدارک باید تا 9 سپتامبر ارسال شود.

موج درخواست ها برای ثبت پرونده ها، با وجود اعتراض اقلیت جمهوری خواه، دومین مورد از زمان رای گیری مجلس نمایندگان به رهبری دموکرات ها در ماه ژوییه برای ایجاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام گوگل، فیسبوک و توییتربه ارائه اسناد به کنگره آمریکا

الزام گوگل، فیسبوک و توییتربه ارائه اسناد به کنگره آمریکا