مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 08:252021-08-30پزشكي

درخواست شورای صنفی دانشجویان از وزیر بهداشت برای تعویق آزمون ها


دبیران شورای صنفی مرکزی دانشجویان علوم پزشکی در نامه ای خطاب به دکتر عین اللهی وزیر بهداشت از وی درخواست کردند با تعویق یا لغو آزمون های جامع شهریورماه 1400 موافقت کند.

- به نقل از شورای صنفی مرکزی دانشجویان وزارت بهداشت، سیامک اشرفی برزیده دبیرکل و مهدی سقاوی نایب دبیرکل شورای صنفی مرکزی دانشجویان وزارت بهداشت در نامه ای خطاب به دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درخواست کرده اند آزمون های جامع شهریورماه 1400 به دلایلی که در نامه ذکر شده به تعویق بیافتد یا لغو شود.

در این نامه آمده است: با توجه به نزدیکی آزمون های جامع علوم پزشکی شهریورماه و نظر به ابراز نگرانی بسیاری از دانشجویان و خانواده های آنها در خصوص حفظ سلامتی و درخواست از شوراهای صنفی به عنوان نمایندگان قانونی بیش از 200 هزار نفر دانشجوی علوم پزشکی کشور در جهت رساندن صدای این افراد به وزیر بهداشت بر خود واجب می دانیم در راستای رسالت خویش به عنوان مشروع ترین نهاد پیگیری کننده مطالبات دانشجویان درخواست تعویق و یا لغو آزمون های جامع شهریور ماه را ارائه دهیم.

یک: در شرایط آمار بالای ابتلا و مرگ و میر بر اثر گسترش سویه دلتا در این پاندمی و وضعیت فوق قرمز اکثر شهرهای کشور و تأکید مکرر وزارت بهداشت مبنی بر عدم تردد در شهرهای فوق قرمز و ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمعات غیرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شورای صنفی دانشجویان از وزیر بهداشت برای تعویق آزمون ها

درخواست شورای صنفی دانشجویان از وزیر بهداشت برای تعویق آزمون ها