مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 08:152021-08-30سياسي

پیگیری حفظ بخش تاریخی مسجد امام زین العابدین (ع)


نایب رییس شورای اسلامی شهر مقدس قم با انتقاد از جوسازی برخی افراد در فضای مجازی علیه مدیریت شهری تصریح کرد: مدیریت شهری پیگیر حفظ بخش تاریخی مسجد امام زین العابدین (ع) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمود مسگری در نشست رسمی و علنی امروز شورای اسلامی شهر با بیان این که طرح احداث خیابان شهیدان برقعی، پروژه ای مصوب در سال 1346 است اظهار کرد: بر این اساس باید گفت که این پروژه دارای قدمتی 54 ساله است.

وی ادامه داد: در این سال ها و در بافت آن منطقه، تملکاتی انجام شده است، اما مدیریت شهری به طور خاص از سال 1397 تصمیم گرفت تا این طرح را به صورت جدی پیگیری و عملیاتی کند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قم افزود: بر این اساس، مذاکره با مردم عزیز آن محدوده به صورت پلاک به پلاک و با سختی انجام شد که یکی از دلایل دشوار بودن این مذاکرات، عُلقه مردم ساکن در این محدوده به محله خود بود.

مسگری اضافه کرد: البته بازنگری هایی هم در این پروژه و در این سال ها و از جمله درباره عرض پروژه انجام شده، اما باید اذعان کرد که نمایندگان اداره کل میراث فرهنگی استان در جلسات هماهنگی درباره این پروژه حاضر بوده اند و مصوبات مربوط به آن با نظارت این اداره کل انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری حفظ بخش تاریخی مسجد امام زین العابدین (ع)

پیگیری حفظ بخش تاریخی مسجد امام زین العابدین (ع)