مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 07:552021-08-30سياسي

نکاتی برای طراحی آشپزخانه های کوچک


همیشه اغلب افراد علاقه مند به داشتن آشپزخانه های بزرگ و دلباز هستند اما با توجه به زندگی امروزی ، تورم ، گرانی  و  شیوه زندگی آپارتمان نشینی این امر برای همه میسر نمی باشد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آراکس، آشپزخانه جزو اساسی ترین بخشهای خانه است باید به کاربردی بودن فضا، داشتن آرامش و استفاده حداکثری از فضا و همچنین راحت بودن کار در در آن توجه کرد.

علاوه بر آن با توجه به اپن بودن آشپزخانه های امروزی که آشپزخانه ها دیدکامل از پذیرایی و ناهارخوری دارند باید به زیبایی و ظرافت آنها نیز توجه کرد .

می توان با یک طراحی اصولی و ایده های صحیح چیدمان فضای آشپزخانه خود را به بهترین شکل طراحی نمود تا بتوان استفاده کرد.

چند نکته مهم در طراحی و چیدمان آشپزخانه های کوچک: 1_استفاده از شیشه در طراحی کابینتها: استفاده از دربهای شیشه ای برای برخی از کابینت ها در آشپزخانه کوچک یکی از راه حل های تاثیر گذار برای غلبه بر فضای کوچک آشپزخانه است استفاده شیشه در درب کابینت ها که بیشتر در کابینت های هوایی توصیه می شود به صورت قاب و شیشه های شفاف ساخته شده تا با انعکاس نور فضای آشپزخانه دلباز تر نشان داده و باعث خسته نشدن چشم افراد خانواده شود ولی به هیچ عنوان توصیه نمی شود از شیشه های یا تیره استفاده کنید زیرا بر عکس عمل کرده و فضای آشپزخانه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی برای طراحی آشپزخانه های کوچک

نکاتی برای طراحی آشپزخانه های کوچک