مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 07:502021-08-30سياسي

هیأ ت های مذهبی در ایام اربعین داخل کشور مراسم می گیرند


جلسه فوق العاده شورای هماهنگی شبکه هیأت های مذهبی کشور با هدف برنامه ریزی برای مراسم اربعین با حضور اعضای این شورا تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، جلسه فوق العاده شورای هماهنگی شبکه هیأت مذهبی کشور با هدف برنامه ریزی برای مراسم اربعین، با حضور حجت الاسلام مجید باباخانی مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات، حجت الاسلام مهدوی ارفع دبیر کانون های فرهنگی و تبلیغی کشور، علی اکبر مداحی مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام، یوسف ارجونی رییس سازمان کرونا و .

راهی عراق شوند؛ تمام تلاش برای اعزام گروه های نخبگی در عرصه فرهنگی، بین الملل و رسانه با سازوکاری شفاف صورت گیرد تا علم نگاه تمدنی در اربعین کمرنگ نشود.

همچنین بیشتر تلاش برای برگزاری جلسات هیأت های مذهبی و تجمعات در شهرها و استان های کشور صورت گیرد.

همچنین ترغیب هیأت های مذهبی برای برگزاری مراسم در داخل کشور و عدم عزیمت به عراق، برنامه ریزی برای برپایی یک تجمع در هر استان و شهر با رعایت تمام ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی، برپایی موکب فرهنگی و ارائه خدمات با حال و هوای اربعین در هر استان و شهرهای بزرگ، تسریع در تصویب پروتکل ها برای روشن شدن نحوه برگزاری مراسم عزاداری در اربعین حسینی توسط هیأت ها در داخل کشور، برپایی موکب های گسترده و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأ ت های مذهبی در ایام اربعین داخل کشور مراسم می گیرند

هیأ ت های مذهبی در ایام اربعین داخل کشور مراسم می گیرند