مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 07:452021-08-30سياسي

تروریسم ابزار استعمارگری نوین و تهدید صلح و امنیت جهانی است


ستاد حقوق بشر ایران همزمان با سالروز ترور شهیدان رجایی و باهنر، با صدور بیانیه ای خواستار مقابله جهانی با نقض فاحش حق حیات و اتخاذ تدابیر جدی و پیشگیرانه با این پدیده شوم شد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، متن بیانیه ستاد حقوق بشر ایران به مناسبت روز مبارزه با تروریسم و سالروز شهیدان رجایی و باهنر در دفتر نخست وزیری به دست گروهک تروریستی منافقین به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم اتخاذ سیاست ها، رویکردها و تفکرات ابزاری و منفعت طلبانه و برتری بخشی آن بر رویکردهای حقوقی، انسانی و اخلاقی، اصلی ترین عامل نقض حقوق بنیادین جامعه بشریت و ترویج و اشاعه سیستماتیک پدیده شوم و بی ثبات کننده صلح و امنیت بین المللی و منطقه ای، یعنی تروریسم است.

تجربه منفعت طلبانه دولت های استعمارگر و سیاست ماکیاولیستی آنها در تکمیل آن موجب شد تا تاسیس گروه های تروریستی و استفاده ابزاری از آنها برای برهم زدن صلح و امنیت کشورها و حتی مناطق مختلف جغرافیایی به اصلی ترین سازوکار در مهندسی استعمار نوین تبدیل گردد.

تلاش هدفمند برخی از رژیم های خودبرتربین و ناقض فاحش حقوق بشر در تداوم برخوردهای سیاست زده، تبعیض آمیز و دوگانه با پدیده شوم تروریسم خصوصاً از طریق تامین مالی و حمایت سیاسی از تروریست ها، در کنار کیفرزدایی از این جنایت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریسم ابزار استعمارگری نوین و تهدید صلح و امنیت جهانی است

تروریسم ابزار استعمارگری نوین و تهدید صلح و امنیت جهانی است