مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 07:352021-08-30اجتماعي

دوربین های ثبت تخلف کرمان هوشمند شدند


سرپرست پلیس راهور استان کرمان از هوشمند شدن دوربین های ثبت تخلف درون شهری کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ امیر معین الدینی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری در رابطه با هوشمند شدن دوربین های ثبت تخلفات درون شهری گفت: سامانه هوشمند ثبت تخلف از امروز راه انداری شد و کد پلیس به آن اختصاص یافته است و لازم نیست شخصی به عنوان اپراتور در پشت سیستم خودروهای عبوری را رصد کند.

معین الدینی افزود: با متصل شدن دوربین های سطح شهر به سامانه هوشمند ثبت تخلف و تنظیم تخلفات بر اساس محل قرارگیری آن دوربین هیچ خودرویی از دید دوربین جا نمی ماند و در صورت جریمه شدن، پیامک آن را به صورت خودکار دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه حدود 80 دوربین در سطح شهر وجود دارد، تشریح کرد: قبلاً این دوربین ها توسط همکاران رصد می شد و گاهی اوقات یک نفر نمی توانست چند دوربین را رصد کند ولی اکنون با متصل شدن دوربین ها به فیبر نوری و هوشمند شدن از حالت دستی خارج شده اند.

سرپرست پلیس راهور استان کرمان اظهار کرد: با هوشمند شدن دوربین ها همکارانمان که به عنوان اپراتور پشت مانیتورها بودند در بخش دیگری که نیاز به خدمت رسانی به مردم بود مشغول به فعالیت شده اند و دوربین های کنترل 24 ساعته تخلفات را ثبت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین های ثبت تخلف کرمان هوشمند شدند

دوربین های ثبت تخلف کرمان هوشمند شدند