مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 07:302021-08-30بين الملل

آمادگی وزارت خارجه آمریکا برای طرح بی علیه ایران


دان شاپیرو به عنوان مشاور رابرت مالی مسئول امور ایران در وزارت خارجه آمریکا، مسئول هماهنگی آمریکا با اسراییل در مساله مذاکرات با ایران شده است.

- وب سایت اکسیوس به نقل از یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا از پیوستن دان شاپیرو سفیر سابق آمریکا در اسراییل به عنوان مشاور ارشد به تیم ایران وزارت خارجه آمریکا به عنوان یکی از نشانه های آمادگی دولت آمریکا برای شکست مذاکرات احیای برجام و اعمال طرح بی علیه ایران با همراهی اسراییل خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، یکی از مقامات ارشد وزارت خارجه آمریکا به وب سایت اکسیوس گفت، شاپیرو هفته گذشته به عنوان مشاور ارشد نیمه وقت رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران شروع به کار کرده است.

این منبع آگاه وزارت خارجه آمریکا افزود که شاپیرو پیش از دیدار جمعه گذشته بایدن-بنت در واشنگتن بود و به وزارت امور خارجه در چند مورد مشاوره داد ، هرچند با هیات اسراییلی ملاقات نکرده است.

دان شاپیرو سفیر سابق آمریکا در اسراییل/ عکس آرشیوی/ گتی ایمجز مقامات وزارت خارجه آمریکا می گویند شاپیرو نیمی از زمان خود را در واشنگتن و نیمی را در اسراییل می گذراند چون در اسراییل نیز در کاری به جز هیات دیپلماتیک آمریکا اشتغال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی وزارت خارجه آمریکا برای طرح بی علیه ایران

آمادگی وزارت خارجه آمریکا برای طرح بی علیه ایران