مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 06:402021-08-30سياسي

چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان سمنان برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم 11 و 12 شهریورماه در این استان برگزار می شود.

- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان سمنان پنج شنبه و جمعه، 11 و 12 شهریورماه در حرم مطهر حضرت یحیی (ع) سمنان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این مرحله از مسابقات برگزیدگان مرحله شهرستانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و پس از اتمام مسابقات نفرات برتر به عنوان نمایندگان استان به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: تعداد 113 نفر در مرحله استانی با هم رقابت خواهند کرد که از این تعداد 48 نفر آقا و 65 نفر خانم هستند.

تدینی عنوان کرد: در مرحله استانی مسابقات متسابقین در دو گروه خواهر و برادر و در رشته های حفظ 5، 10، 20 و کل، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق و دعاخوانی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه رشته اذان یکی از رشته های تخصصی برادران علاوه بر رشته های فوق در این مسابقات است، تصریح کرد: بر اساس آیین نامه برگزاری مسابقات علاوه بر نفرات برتر مرحله شهرستانی مسابقات اوقاف و امور خیریه، نفرات اول مسابقات استانی سال قبل اوقاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان سمنان برگزار می شود

چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان سمنان برگزار می شود