مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 06:352021-08-30سياسي

مأموریت پدافند هوایی اصفهان در صدها نقطه پدافندی


فرمانده گروه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: امروز قرارگاه پدافندهوایی اصفهان در 9 منطقه عملیاتی در صدها نقطه پدافندی در حال اجرای مأموریت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امیر سرتیپ دوم ستاد حسین نوروزی صبح امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه در جمع خبرنگاران اصفهان با اشاره به پیشینه پدافند از سال 1297 در ایران اسلامی اظهار کرد: پدافند هوایی سابقه درخشانی از خود به یادگار گذاشته که نمونه آن حضور مستقیم و غیرمستقیم در هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده گروه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ادامه داد: در عملیات بیت المقدس با ابتکار شهید ستاری به عنوان پدر پدافند هوایی نوین ایران، با شلیک 80 موشک، بیش از 60 فروند جنگنده دشمن ساقط شد، در دفاع از جزیره خارک که 90 درصد صادرات از این منطقه بود، پدافند اجازه نداد حتی یک روز این صادرات قطع شود و در سال های پس از دفاع مقدس نیز در دفاع از مراکز حیاتی و اماکن هسته ای نقش آفرینی داشته است.

وی اضافه کرد: امروز قرارگاه پدافندهوایی در 9 منطقه عملیاتی در صدها نقطه پدافندی در حال اجرای مأموریت است.

نوروزی خاطرنشان کرد: پدافند هوایی مناطق مرکزی کشور در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری مأموریت خود را به خوبی در آسمان مرکزی استان با بهره گیری از انواع تجهیزات، سلاح ها و راداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت پدافند هوایی اصفهان در صدها نقطه پدافندی

مأموریت پدافند هوایی اصفهان در صدها نقطه پدافندی