مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 05:552021-08-30سياسي

پویایی شهری و اقتصادی، توسط شوراهای شهر و روستا رقم بخورد


مدیرکل دفتر امور شهری شوراهای استانداری اصفهان گفت: پویایی شهری و پویایی اقتصادی باید توسط شوراهای شهر و روستا رقم بخورد.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل دفتر امور شهری شوراهای استانداری اصفهان گفت: پویایی شهری و پویایی اقتصادی باید توسط شوراهای شهر و روستا رقم بخورد.

علی اصغر ذاکری هرندی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه شهردار نطنز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه اعضای شورای شهر و روستا از اهالی خود شهر هستند باید پویایی شهری و پویایی اقتصادی توسط شوراها رقم بخورد.

وی افزود: از آنجایی که شورای شهر و روستا از جنس مردم هستند بهتر می توانند مشکلات مردم را درک کنند و در حوزه عمرانی مشکلات شهری را راحت تر برای شهروندان حل کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: با رفع مشکلات عمرانی و اقتصادی یک شهر گردشگری که یک ابزار درآمدی و جمعیت افزایی دارد با رویکرد مثبت می تواند در یک شهر به راحتی انجام شود.

وی تصریح کرد: فرایند گردشگری هم تحول پذیر و هم تحول گذار است و اگر بوم گردی و طبیعت گردی آن تقویت شود و نیز با توجه به وضعیت باغ شهر تاریخی نطنز در حوزه کشاورزی نیز اقدامات مناسبی صورت گیرد، شاهد رشد و جذب گردشگران بیشتری خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویایی شهری و اقتصادی، توسط شوراهای شهر و روستا رقم بخورد

پویایی شهری و اقتصادی، توسط شوراهای شهر و روستا رقم بخورد