مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 05:502021-08-30اقتصادي

روند اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در اردبیل تشریح شد


رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل از اتصال به بازار 317 نفر از متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل از اتصال به بازار 317 نفر از متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان خبر داد.

مهران اوچی اردبیلی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با اینکه ورود به بازار در فاز سوم این طرح انجام می شود با این حال شاهد اتصال به بازار متقاضیان در فاز دوم آن هستیم که این، کارآمدی طرح را نشان می دهد و صحه ای بر ضرورت اجرای چنین طرح هایی می گذارد.

وی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را فرصتی برای کاهش بیکاری در استان دانست و گفت: نیاز به سرمایه اندک، عدم نیاز به فضای فیزیکی زیاد و ایجاد درآمدزایی قابل توجه برای خانواده ها از مزایای این مشاغل است.

رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل از همراهی و همکاری سایر نهادهای استان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قدردنی کرد و افزود: مشاغل این طرح بر اساس ظرفیت و اسناد بالادستی استان ها تعریف شده است و دو هزار نفر سهم استان اردبیل نیز خدمات رایگان در عرصه های تولیدی و صنایع دستی آن دریافت می کنند.

اوچی اردبیلی با بیان اینکه طرح توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی توسط جهاددانشگاهی در استان در حال اجرا است، یادآور شد: به منظور اجرا و پیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در اردبیل تشریح شد

روند اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در اردبیل تشریح شد