مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 05:452021-08-30سياسي

تعداد شهرداری ها در آذربایجان غربی به 48 مورد رسید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: باوجود تمامی توطئه دشمنان مردم و مسئولان همیشه پشتیبان رهبری و نظام اسلامی هستند.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: باوجود تمامی توطئه دشمنان مردم و مسئولان همیشه پشتیبان رهبری و نظام اسلامی هستند.

علی مصطفوی امروز هشتم شهریور ماه در مراسم افتتاح شهرداری بکتاش در شهرستان میاندوآب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: دشمنان در طول 40 سال گذشته از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به پیکره انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران فروگذار نبوده اند، ولی ملت و مسئولان در همه حال پشتیبان انقلاب و رهرو ولایت فقیه هستند.

وی با بیان اینکه 425 پروژه در طول هفته دولت امسال در استان کلنگ زنی و افتتاح شده خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از 3000میلیارد تومان اعتبار برای این طرح ها هزینه شده است.

همچنین با افتتاح 18 پروژه اقتصادی برای بیش از 1000 نفر اشتغال زایی صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تاکید وزارت کشور بر تقسیمات کشوری، گفت: در طول سال های اخیر با پیگیری های صورت گرفته تعداد شهرستان های استان از 17 به 19 شهرستان افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد شهرداری ها در آذربایجان غربی به 48 مورد رسید

تعداد شهرداری ها در آذربایجان غربی به 48 مورد رسید