مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 04:552021-08-30دانش

منتظر دریافت مجوز واکسیناسیون دانشجویان هستیم/پایان دوز اول واکسن اساتید


معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه منتظر دریافت مجوز وزارت بهداشت برای واکسیناسیون دانشجویان هستیم، گفت: واکسیناسیون دوز دوم اعضای هیات علمی، - معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه منتظر دریافت مجوز وزارت بهداشت برای واکسیناسیون دانشجویان هستیم، گفت: واکسیناسیون دوز دوم اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان خارجی این دانشگاه از هفته جاری آغاز می شود.

دکتر محمد حسین لطیفی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب گزارشی از وضعیت واکسیناسیون دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی ارائه داد و اظهار کرد: واکسیناسیون اعضای هیات علمی و کارکنان در دانشگاه علامه طباطبایی از حدود دو ماه پیش یعنی اوایل تیر ماه آغاز شد و در حال حاضر تمامی آنها دوز اول واکسن را دریافت کرده اند.

بر این اساس، روند واکسیناسیون ابتدا از افراد سن بالا آغاز شد.

وی در ادامه در خصوص واکسیناسیون دانشجویان تصریح کرد: تمامی دانشجویان خارجی ساکن در خوابگاه های علامه طباطبایی نیز واکسینه شده اند و ما دانشجویی نداریم که دوز اول واکسن را دریافت نکرده باشد.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه تزریق دوز دوم واکسن دانشجویان خارجی ساکن خوابگاه، کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر دریافت مجوز واکسیناسیون دانشجویان هستیم/پایان دوز اول واکسن اساتید

منتظر دریافت مجوز واکسیناسیون دانشجویان هستیم/پایان دوز اول واکسن اساتید