مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 04:502021-08-30دانش

آغاز کلاس های مجازی دانشجویان جدیدالورود امیرکبیر از ابتدای مهر


مدیر آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: پیش بینی می کنیم ثبت نام دانشجویان جدید الورود دانشگاه در اواخر شهریورماه انجام و کلاس ها به صورت مجازی از ابتدای مهرماه آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرنامه ریزی های صورت گرفته به نحوی است که دروس نظری به صورت مجازی و دروس عملی نیز به دو صورت حضوری فشرده یا ترکیبی (مجازی و حضوری) برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای سال تحصیلی آتی، ثبت نام اولیه برای دانشجویان ورودی 99 و ماقبل آن انجام شده است که تاکنون 5 هزار دانشجو در این مرحله ثبت نام کرده اند.

مدیر آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: در هر ترم تحصیلی ثبت نام در سه مرحله ثبت نام اولیه، ثبت نام تکمیلی و حذف و اضافه انجام می شود.

احمدی تاکید کرد: ثبت نام تکمیلی نیز هفته چهارم شهریورماه انجام می شود و برنامه ریزی شده تا سال تحصیلی جدید از 27 شهریورماه آغاز شود.

وی اظهار داشت: باتوجه به اینکه سازمان سنجش نتایج آزمون سراسری را سریع تر از سال گذشته اعلام کرد بنابراین پیش بینی می شود ثبت نام از دانشجویان ورودی جدید در اواخر شهریورماه انجام و از اوائل مهرماه نیز سال تحصیلی این دانشجویان آغاز شود.

هرساله دانشگاه صنعتی امیرکبیر حدود هزار و 400 دانشجوی ورودی جدید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کلاس های مجازی دانشجویان جدیدالورود امیرکبیر از ابتدای مهر

آغاز کلاس های مجازی دانشجویان جدیدالورود امیرکبیر از ابتدای مهر