مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 04:152021-08-30سياسي

پرداخت حقوق معوقه تمام کارکنان قراردادی شهرداری ارومیه تا هفته آینده


کارکنان قراردادی شهرداری ارومیه طی 4 ماه اخیر حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند که با توجه به تلاش های انجام گرفته، - حجت الاسلام محمد خلیل پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: برخی از کارکنان قراردادی شهرداری ارومیه طی 4 ماه اخیر حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند که با توجه به تلاش های انجام گرفته، تا هفته آینده حقوق این کارکنان پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه اگر شهرداری ارومیه نسبت به دریافت طلب خود طی هفته جاری اقدام کند در این هفته نسبت به واریز حقوق این کارکنان اقدام می شود، تصریح کرد: در غیر این صورت تا 15 شهریور ماه نسبت به واریز حقوق تمام کارکنان شهرداری اقدام خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه درآمد شهرداری ارومیه از محل صدور پروانه ساخت کاهش یافته است، افزود: درآمدهای شهرداری ارومیه کم شده به طوری که پنج ماه گذشته حدود 815 پروانه با زیربنای 479 هزار و 180 متر صادر شده است، این در حالی است  که مدت زمان مشابه سال گذشته این رقم یک هزار و 336 پروانه با زیربنای 93 هزار متر بود که این امر سبب کاهش میزان درآمدهای شهرداری شده است.

خلیل پور در ادامه با اشاره به بازگشت به کار کارکنان جایگاه های سوخت متعلق به شهرداری ارومیه، گفت: 4 باب از جایگاه های سوخت فعال بوده و مابقی در دست تعمیر و واگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حقوق معوقه تمام کارکنان قراردادی شهرداری ارومیه تا هفته آینده

پرداخت حقوق معوقه تمام کارکنان قراردادی شهرداری ارومیه تا هفته آینده