مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 04:152021-08-30دانش

بررسی بسترهای تبدیل کازرون به پایلوت مطالعات آسیب های اجتماعی


طی نشستی با حضور مسئولان اداره کل بهزیستی فارس و دانشگاه سلمان فارسی کازرون، بسترها و راهکارهای تبدیل این شهرستان به پایلوت مطالعات علمی در زمینه آسیب های اجتماعی بررسی شد.

- ایسنا/فارس طی نشستی با حضور مسئولان اداره کل بهزیستی فارس و دانشگاه سلمان فارسی کازرون، بسترها و راهکارهای تبدیل این شهرستان به پایلوت مطالعات علمی در زمینه آسیب های اجتماعی بررسی شد.

رییس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در نشست بررسی بسترهای تبدیل این شهرستان به پایلوت مطالعات علمی آسیب های اجتماعی، ضمن برشمردن ظرفیت ها و بسترهای علمی و پژوهشی این دانشگاه، در این رابطه به فعالیت های موثر گروه روان شناسی با تکیه به اعضا هیئت علمی توانمند این گروه، فعالیت و ارایه خدمت مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه و همچنین شروع به کار مرکز مطالعات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه سلمان فارسی کازرون، غریب فاضل نیا، خاطر نشان کرد: در مواجهه با بسیاری از مسایل اجتماعی که به نوعی در ردیف اهداف سازمانی هر دو مجموعه قرار دارد، باید بخش مهمی از فعالیت ها را پیش از وقوع بحران انجام داد تا از تبعات نامطلوب آنها جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی بسترهای تبدیل کازرون به پایلوت مطالعات آسیب های اجتماعی

بررسی بسترهای تبدیل کازرون به پایلوت مطالعات آسیب های اجتماعی