مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 04:052021-08-30ورزشي

تیم تفنگ در بایکوت کامل بود/ دینم را به تیراندازی ادا کرده ام


الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ کشورمان در پی انتقادات نسبت به عملکرد تیراندازان این رشته در بازیهای المپیک توکیو بیانیه ای را صادر کرد.

- ، تیم ملی تیراندازی کشورمان در بخش تفنگ در بازی های المپیک توکیو صاحب چندمین سهمیه شد اما هیچکدام از تیراندازان موفق به کسب مدال نشدند.

این مسئله انتقاداتی را به عملکرد این تیم و الهام هاشمی سرمربی تیم وارد کرد.

به دنبال این مسئله هاشمی بیانیه یا بهتر است بگوییم دفاعیه ای را از عملکرد خود و ورزشکارانش و مشکلات پیش روی این تیم در اختیار رسانه ها قرار داد.

متن این بیانیه به این شرح است: با کوله باری از تجربه و همه سختی هایی که تا کسب بالاترین درجات مربیگری جهان کشیده بودم، در یکی از بدترین شرایط اقتصادی کشور به ایران برگشتم تا اندوخته هایم را در اختیار قهرمانان کشور خودم قرار دهم.

اما به دلیل فراهم نبودن بدیهیات برای تمرینات تیم ملی تفنگ با توجه به نیازهای ویژه این رشته، بیشتر وقت و انرژی و تمرکز من به جای مربیگری، صرف تلاش برای تأمین آنها می گردید، شرایطی که باید فراهم بود تا بدون هیچ دغدغه ای به مسائل فنی تیم می رسیدم.

در این رخصت، با تشکر از همه زحمت کشان این رشته و تنها به امید بهبود وضعیت ورزش تیراندازی کشور، به گوشه ای از مشکلاتی که طی دوران سرمربیگریم داشتم اشاره می کنم: با مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم تفنگ در بایکوت کامل بود/ دینم را به تیراندازی ادا کرده ام

تیم تفنگ در بایکوت کامل بود/ دینم را به تیراندازی ادا کرده ام