مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 04:002021-08-30اقتصادي

مهندسی اطفای حریق ، حلقه ی گم شده در تامین امنیت بناها


وکیل پایه یک دادگستری با اشاره به مبحث سوم مقررات ملی ساختمان، گفت: باید بسترهای لازم جهت ایجاد و بهره مندی از رشته مهندسی اطفای حریق در کنار سایر رشته های مهندسی از جمله مهندسی معماری، - "مهندسی اطفای حریق"، حلقه ی گم شده در تامین امنیت بناها ایسنا/آذربایجان شرقی وکیل پایه یک دادگستری با اشاره به مبحث سوم مقررات ملی ساختمان، گفت: باید بسترهای لازم جهت ایجاد و بهره مندی از رشته مهندسی اطفای حریق در کنار سایر رشته های مهندسی از جمله مهندسی معماری، عمران، تاسیسات نقشه برداری و .

در صدور پروانه ساخت، فراهم شود، زیرا امروزه مهندسی اطفای حریق، حلقه ی گم شده در تامین امنیت و ساخت تاسیسات مسکونی، اداری و تجاری در مبحث سوم مقررات ملی ساختمان است.

بهنام پرتوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از جمله حوادث مهم غیر مترقبه که خسارات جانی و مالی بسیاری در طول زمان بر انسان وارد کرده، آتش سوزی بوده و آتش سوزی عبارت از آتشی است که از کنترل خارج شده و برای انسان، ساختمان و محتویات درون آن خطرناک و زیان آور محسوب می شود.

وی افزود: شدت این خطر در ساختمان های مرتفع با وسعت زیاد زیر بنا و پارکینگ های بسته که فاقد انواع پلکان های خارجی، پنجره آتش و فضای پناه دهی هستند، بیشتر بوده و بهترین راه برای کاهش خسارات وارده جانی و مالی، تبعیت هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهندسی اطفای حریق ، حلقه ی گم شده در تامین امنیت بناها

مهندسی اطفای حریق ، حلقه ی گم شده در تامین امنیت بناها