مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 04:002021-08-30اقتصادي

سقف تسهیلات اشتغال خانگی افزایش یافت


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: سقف تسهیلات اشتغال خانگی برای افراد مستقل به 100 میلیون و برای پیشران ها به 2 میلیارد تومان افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی ابراهیمی صبح دوشنبه در نشستی با خبرنگاران اظهارداشت: یکی از طرح هایی که در بحث اشتغالزایی و کارآفرینی در حال اجرا است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است و با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت مبنی بر استفاده از روش های نوین در بحث مشاغل خانگی این موضوع در دستور کار قرار گرفته است و با استفاده از ظرفیت راهبران شغلی در تلاش برای پیشبرد اهداف آن هستیم.

وی با اشاره به افزایش بیش از 7 برابری میزان اعتبار تخصیصی به استان برای پرداخت تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی بیان کرد: طبق ابلاغیه معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سقف تسهیلات به متقاضیان راه اندازی مشاغل خانگی نیز با افزایش چشمگیری روبرو بوده است و سقف تسهیلات برای افراد مستقل از 50 میلیون تومان به 100 میلیون تومان و برای پیشران ها و پشتیبان ها به 2 میلیارد تومان افزایش یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: تسهیلات اشتغال خانگی بسته به میزان افراد تحت پوشش و مشغول به کار شده در طرح های اشتغال خانگی و میزان هزینه کرد راه اندازی کسب و کار خانگی متغیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف تسهیلات اشتغال خانگی افزایش یافت

سقف تسهیلات اشتغال خانگی افزایش یافت