مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 03:502021-08-30سياسي

بهره برداری از سامانه آب رسانی به روستای سلطان آباد


همزمان با هفته دولت سامانه آبرسانی به روستای سلطان آباد از توابع بخش مرکزی شیراز به بهره برداری رسید.

- رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز در گفتگو با خبرنگار مهر از افتتاح طرح جمع آوری و انتقال آب چاه های محراب به روستای سلطان آباد شهرستان شیراز با حضور مقامات استانی و لشکری خبر داد.

بهمن بهروزی گفت: سامانه آب رسانی سلطان آباد از پروژه های آب رسانی در طرح ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی است که در هفته دولت با حضور عنایت الله رحیمی، استاندار فارس، محمدرضا امیری فرماندار شیراز، مسعود جعفری، فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز و جمعی از معاونین و مدیران به بهره برداری رسید.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفا شیراز با تشریح برخی از پروژه های آب و فاضلاب شیراز عنوان کرد: پس از اجرای طرح ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی 154 روستای اطراف شهر شیراز با جمعیت 186000 نفر به شرکت آب و فاضلاب شیراز ملحق شدند.

بهروزی با اشاره به تأمین آب این روستاها به وسیله چاه ها و تعدادی چشمه و همچنین آب رسانی سیار بوسیله تانکر بیان کرد: عمده مشکلات روستاهای مذکور در بخش تأمین، ذخیره و شبکه توزیع آب بود به طوری که در سال های گذشته باگرم شدن هوا در تابستان تنش های آبی زیادی در این بخش شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از سامانه آب رسانی به روستای سلطان آباد

بهره برداری از سامانه آب رسانی به روستای سلطان آباد