مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 03:352021-08-30سياسي

جوکار: نباید اشتباه در یک ندامتگاه را به تمام زندان ها تعمیم داد


رییس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شواری اسلامی با بیان این که ورود جدی قوه قضاییه در بحث زندان اوین بیانگر سلامت این قوه است، گفت: نباید اشتباه یک ندامتگاه را به سایر زندان های کشور تعمیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکارعصر دیروز در جریان بازدید از زندان مرکزی یزد که همراه با دادستان مرکز استان انجام شده است، حفظ کرامت انسانی و حقوق زندانیان را از جمله مهمترین وظایف اداره کل زندان ها در استان یزد و کشور دانست و اظهار کرد: با توجه به اتفاقات اخیر در زندان اوین و خطاهایی که رخ داده هرگز نمی توان نگاه مسئولین را از زندانها دور دانست.

وی با بیان این که نباید به خاطر بروز اشتباه در یک زندان، آن را به تمام زندان های کشور تعمیم داد، افزود: توجه به زندان و زندانیان از جمله ویژگی های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید به خوبی از آن پاسداری شود.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی ورود جدی قوه قضاییه به اتفاقات اخیر زندان اوین را نشان از سلامت این قوه و نظام دانست و گفت: پخش کلیپ های زندان اوین نشان دهنده دشمنی دشمنان و تلاش برای تخریب وجهه قوه قضاییه در افکار عمومی است.

جوکار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت فعالیت های اقتصادی و هنرآموزی زندان یزد، تصریح کرد: این اقدمات از جمله روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: نباید اشتباه در یک ندامتگاه را به تمام زندان ها تعمیم داد

جوکار: نباید اشتباه در یک ندامتگاه را به تمام زندان ها تعمیم داد