موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - افزايش حقوق - مديرعامل باشگاه پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - مديرعامل پرسپوليس - سود سهام عدالت - باشگاه استقلال - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - آيت الله خزعلي - توسعه و شكوفايي اقتصادي - شهردار قروه - سقف حقوق اعضاي هيات علمي - كلان شهر - زندگينامه خواندني - ديويد پترائوس - بيماران نيازمند - مدير آموزش و پرورش استثنايي - سازمان ثبت احوال - پهپادهاي آمريكا - هشتمين آزمون استخدامي كشور - حسن دانايي فر

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 02:452021-08-29پزشكي

زنان شاغل شادترند یا زنان خانه دار؟


پژوهشگران با بررسی میزان شادکامی و رضایت از زندگی بیش از 700 زن شاغل و خانه دار دریافتند به طور کل زنان از شادکامی و رضایت از زندگی متوسطی برخوردار هستند و در این زمینه بین زنان شاغل و خانه دار تفاوتی وجود ندارد.

- پژوهشگران با بررسی میزان شادکامی و رضایت از زندگی بیش از 700 زن شاغل و خانه دار دریافتند به طور کل زنان از شادکامی و رضایت از زندگی متوسطی برخوردار هستند و در این زمینه بین زنان شاغل و خانه دار تفاوتی وجود ندارد.

عواملی مانند تأهل، تحصیلات و داشتن تفریح و مسافرت بر شادکامی و رضایت از زندگی زنان اثرگذار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شادکامی به این معناست که فرد چقدر زندگی خود را دوست دارد و رضایت از زندگی شامل ارزیابی شناختی افراد از وضع زندگی، رفاه و احساس شادی در زندگی روزمره است.

شادکامی زنان تاثیر مهمی بر سلامت کودکان، خانواده، جامعه و محیط زیست دارد.

زنان علاوه بر این که حدود نیمی از جمعیت را تشکیل می دهند، بخش مهمی از جمعیت فعال اقتصادی اند و می توانند سهم بسزایی در توسعه اقتصادی اجتماعی ایفا کنند.

زنان ستون ایجاد مهر و شادی و محبت در خانواده هستند، به همین دلیل در صورت ارتقای سطح شادکامی زنان، می توان این انتظار را داشت که سطح شادمانی خانواده نیز افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان شاغل شادترند یا زنان خانه دار؟

زنان شاغل شادترند یا زنان خانه دار؟