مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 02:352021-08-29سياسي

2083/ شهید نورالدین موسیوند: هرگز از خط امام حسین(ع) دور نشوید


شهید نورالدین موسیوند در وصیت نامه خود آورده است: مردم هرگز از خط و دستگاه امام حسین (ع) دور نشوید و برای پیروزی جبهه های حق علیه باطل مبارزه کرده و کمک رسانی داشته باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید نورالدین موسیوند؛ بسم الله الرحمن الرحیم ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفاکانهم بنیان مرصوص به نام خدا و به نام درهم کوبنده ستمگران و با سلام به حضرت مهدی صاحب زمان و با سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی و با سلام به شهدای صدر اسلام و با سلام به رزمندگان که در جبهه های حق علیه باطل می جنگند.

در ابتدا به دوستان خود عرض می کنم که بیایید همان راهی که حسین برای ما به جا گذاشته را ادامه بدهید و پیرو ولی زمان خود باشید که عاقبت خبر شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2083/ شهید نورالدین موسیوند: هرگز از خط امام حسین(ع) دور نشوید

2083/ شهید نورالدین موسیوند: هرگز از خط امام حسین(ع) دور نشوید