مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 02:302021-08-29اجتماعي

حدنگاری اراضی گلستان بزودی به پایان می رسد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: اجرای کاداستر در گلستان به مراحل پایانی خود نزدیک شده و به زودی به پایان می رسد.

- ، عبدالرحیم لطفی شامگاه یکشنبه در گفتگوی خبری اظهار کرد: تهیه نقشه های کاداستر در سطح استان در حال اتمام است و تا پیش از اجرای این طرح نقشه ها به صورت کروکی و عموماً فاقد مکان محور بودند ولی با اجرای کاداستر عملیات اجرایی بر روی آن بسیار سریع تر انجام می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان افزود: به این ترتیب اگر عملیات برای پاسخ استعلامی در چرخه قانونی یک ماهه انجام می گرفت همان عملیات با اجرای طرح جامع حدنگار در چند دقیقه به انجام می رسد.

لطفی تاکید کرد: آنچه که اهمیت کاداستر را در اراضی ملی و منابع طبیعی کشور دوچندان می کند علاوه بر تثبیت مالکیت دولت بر عرصه های منابع طبیعی، حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری از تضییع حقوق مردم است.

وی به مزایای اجرای طرح کاداستر اراضی ملی اشاره کرد و گفت: ایجاد پایگاه جامع و یکپارچه اطلاعات مکانی و توصیفی، تثبیت اراضی ملی و دولتی، فراهم کردن بستر برنامه ریزی برای مدیریت یکپارچه ی اراضی، ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی تصرفی سنواتی و اختلافی ازجمله این مزایا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدنگاری اراضی گلستان بزودی به پایان می رسد

حدنگاری اراضی گلستان بزودی به پایان می رسد