مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 02:252021-08-29اقتصادي

از کیف پول الکترونیک چه خبر؟


درحالیکه پیش از این معاون اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی از ارائه نوع جدید کیف پول های الکترونیک مبتنی بر تعامل پذیری در سال جاری خبر داده بود، - درحالیکه پیش از این معاون اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی از ارائه نوع جدید کیف پول های الکترونیک مبتنی بر تعامل پذیری در سال جاری خبر داده بود، اکنون معاون فناوری های نوین بانک مرکزی از آمادگی این بانک برای عملیاتی کردن این خدمت و تسریع آن می گوید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیف پول الکترونیکی یک ابزار پرداختی با قابلیت ذخیره پول الکترونیکی است که سابقه حضور آن در نظام بانکی کشور به سال 1392 برمی گردد و این کیف پول سه نوع بسته، نیمه بسته و باز دارد که در کشور ما عموما کیف پول الکترونیک از نوع بسته در قالب کارت های هدیه ارائه می شود و مبالغ از قبل مشخصی در آنها قرار دارد.

همچنین، نمونه ای از کیف پول الکترونیکی نیمه بسته در ایران، اپلیکیشن هایی هستند که می توان در آن ها حساب کاربری خود را با استفاده از کارت های بانکی شارژ و در خریدها از آن استفاده کرد.

اما با ابلاغ ضوابط جدید صدور کیف پول الکترونیک در اوایل شهریور ماه سال گذشته اجازه صدور نوع جدیدی از کیف پول الکترونیک ( کیف پول الکترونیک از نوع باز) از سوی بانک مرکزی صادر شد که فقط از طریق بانک ها یا در همکاری با بانک ها صادر می شود و از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کیف پول الکترونیک چه خبر؟

از کیف پول الکترونیک چه خبر؟