مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 20:552021-08-29اقتصادي

وزیر جهاد کشاورزی مازندران را ویژه بنگرد/کشاورزی مازندران صاحب قدرتمند می خواهد


صحبت ما با وزیر جهاد کشاورزی است که با در دست گرفتن سکان وزارت عریض و طویل کشاورزی، مازندران را ویژه بنگرد چراکه بیش از 70 نوع محصول در این استان تولید می شود که به تنهایی 10 درصد ارزش اقتصادی محصولات کشاورزی کشور را تولید می کند و چند سالی است کشاورزی این .

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اقتصادی مازندران از جمله استان هایی است که در تولید تمامی محصولات کشاورزی در کشور سرآمد است، از تولید گل و گیاه و گوشت سفید گرفته تا برنج و مرکبات و سایر محصولات کشاورزی، دامی، باغی و شیلاتی.

اما تنها تولید، همه دردها را دوا نمی کند بلکه این بازار است که اقتصاد را برای تولیدکننده و کشاورزان رقم می زند.

مازندران نه تنها تامین کننده امنیت غذایی استان است بلکه غذای کشور را هم تامین می کند و حال باید دید در استانی که کشاورزان و تولیدکنندگان با مشقت فراوان اقدام به تولید می کنند تا چه اندازه مسؤولان مربوطه برای امنیت اقتصادی آنان تلاش کردند و به نوعی از پشت میزنشینی خارج شدند و خود را در بین کشاورزان دیدند تا بتوانند راهی برای حل مشکلات آنان پیدا کنند.

از هر تریبونی می شنویم مازندران بیش از 40 درصد برنج کشور را تامین می کند و امسال به دلیل هزینه های بالا برای کشاورز، قیمت تمام شده برنج گران تر از سال های گذشته بود چراکه هزینه دستمزد، دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد کشاورزی مازندران را ویژه بنگرد/کشاورزی مازندران صاحب قدرتمند می خواهد

وزیر جهاد کشاورزی مازندران را ویژه بنگرد/کشاورزی مازندران صاحب قدرتمند می خواهد