مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 17:352021-08-29بين الملل

درخواست گانتز از همه جهان: تا دیر نشده به ماموریت مقابله با ایران بپیوندید


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی از همه جهان خواست پیش از آنکه خیلی دیر شود به ماموریت مقابله با ایران بپیوندد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی درباره چشم انداز ادعایی دستیابی ایران به سلاح هسته ای هشدار داد و گفت که این موضوع باعث آغاز رقابت تسلیحاتی در خاورمیانه خواهد شد.

وی که در مراسم یادبود رونی دنیل خبرنگار بخش نظامی شبکه 12 رژیم صهیونیستی صحبت می کرد، گفت: این خیلی مهم است که همه جهان پیش از آنکه خیلی دیر شود، به این ماموریت بپیوندند چون خطر ایران هسته ای نه تنها اسراییل را تهدید خواهد کرد و ستیزه جویی هایش در منطقه را افزایش خواهد داد بلکه به مسابقه تسلیحاتی در منطقه منجر خواهد شد که بسیاری از کشورها را به خطر می اندازد .

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه سخنانش مدعی شد که ایران با دستیابی به بمب اتمی می تواند این سلاح را به کشورهایی بدهد که به ادعای گانتز توسط تروریست ها کنترل می شوند.

رژیم صهیونیستی تنها دارنده تسلیحات اتمی در منطقه غرب آسیا به شمار می آید و بر اساس گزارش منابع مختلف، بیش از 200 کلاهک هسته ای در زرادخانه اتمی این رژیم نگهداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست گانتز از همه جهان: تا دیر نشده به ماموریت مقابله با ایران بپیوندید

درخواست گانتز از همه جهان: تا دیر نشده به ماموریت مقابله با ایران بپیوندید