مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 17:252021-08-29سياسي

بازدید چند ساعته اعضای کمیسیون اصل 90 از زندان اوین


در جریان بازدید از زندان اوین تاکید کردیم برخورد نباید تنها با کسانی که اقدامات ناشایست را انجام داده اند، معطوف شود و مسئولانی که در زمینه اصلاح فرایندها و ساختارها کوتاهی داشتند که ضعف آنها اجازه اتفاق این اقدامات به .

- علی خضریان نماینده مردم تهران در پرونده ای در کمیته قضایی و حقوقی کمیسیون اصل نود مجلس به عنوان نهاد نظارتی تشکیل داده شد و این فیلم ها مورد بازبینی دقیق قرار گرفت.

ضمن اینکه با نظر ریاست محترم مجلس و تشخیص اعضای کمیسیون بنا شد نظارت میدانی از زندان اوین انجام شود که امروز به همراه جمعی از اعضای کمیسیون و نمایندگان مردم تهران بازدید چند ساعته ای از زندان اوین داشتیم.

  سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: جلسه ای هم با مسئولان دستگاه قضایی، سازمان زندان ها و زندان اوین در حاشیه این بازدید برگزار شد که موضوع به دقت مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: آنچه که مسلم است اینکه این اتفاقات تلخ است و کام همه مردم را تلخ کرده است؛ هرچند این واقعه کمک کرده که این اشکال بروز پیدا کند.

آنچه مسلم است نقض کرامت انسانی گاهی ناشی از محدودیت ها است همچون تعداد بیش از استاندارد زندانیان در ندامتگاه ها که موجب بروز مشکلاتی جهت حفظ کرامت انسانی زندانیان می گردد که در جای خود باید تمهیداتی اندیشید؛ اما گاهی این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید چند ساعته اعضای کمیسیون اصل 90 از زندان اوین

بازدید چند ساعته اعضای کمیسیون اصل 90 از زندان اوین