مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 17:152021-08-29سياسي

نماینده مجلس: تخلف در زندان اوین محرز شد


بر همین اساس ترک فعل برخی از مسئولان برای ما مسلم است و به همین دلیل برخورد قانونی با مسئولان خاطی مورد انتظار است.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بازید اعضای این کمیسیون از زندان اوین به دنبال انتشار تصاویری از این زندان خبر داد و گفت که بعد از بررسی مجدد تمامی فیلم ها با حضور نمایندگان مجلس، کارشناسان قوه قضاییه و دادستانی کل و مسئولان ذی ربط، تخلف برخی موارد برای ما محرز شد که حتما باید با خاطیان برخورد شود.

علی خضریان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بازدید امروز اعضای کمیسیون اصل نود از زندان اوین، گفت: در پی انتشار تصاویری از زندان اوین پرونده ای در کمیته قضایی و حقوقی کمیسیون اصل نود مجلس به عنوان نهاد نظارتی تشکیل شد و این فیلم ها مورد بازبینی دقیق صورت گرفت.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: در حاشیه ی این بازدید جلسه ای با مسئولان دستگاه قضایی، سازمان زندان ها و زندان اوین تشکیل شد و موضوع به دقت مورد بررسی قرار گرفت.

مسلم این است که این اتفاقات تلخ است و کام همه مردم را تلخ کرده است؛ هرچند این واقعه کمک کرده که این اشکال بروز پیدا کند.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است نقض کرامت انسانی گاهی ناشی از محدودیت ها است همچون تعداد بیش از استاندارد زندانیان در ندامتگاه ها که موجب بروز مشکلاتی جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: تخلف در زندان اوین محرز شد

نماینده مجلس: تخلف در زندان اوین محرز شد