مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 15:452021-08-29سياسي

مطالبه عمومی برای حضور در اربعین/ اربعین حسینی جهانی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، مطالبه اربعینی را مهمترین خواسته فعالان مذهبی و مردم از دولت جدید دانست و گفت: حضور در مراسم اربعین مطالبه عمومی شود.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان شامگاه یکشنبه در همایش دلداگان اربعین حسینی راهیان کربلا افزود: یکی از مطالبات جدی ما از دولت جدید مطالبه اربعین حسینی است و مطالبه عمومی آن می تواند راهگشا باشد .

عضو هیئت امنا ستاد پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا تاکید کرد: رفتن و حضور در مراسم اربعین به یک مطالبه عمومی وتبدیل شود و بایستی شهر و منطقه و شهر و روستا را حال و هوای اربعین کنیم.

وی افزود: موکب فاطمه الزهرا (س) در سال گذشته خدمات زیادی را در مسائل بهداشتی و بسته های معیشتی را پیگیر بود، دولت قبل ظلم بزرگی را در حق عاشقان حسینی در مراسم عزاداری ماه محرم و حضور در مراسم اربعین حسینی سال قبل انجام داد.

حجت الاسلام شکریان بیان داشت: چگونه عراقی ها برای حضور در زیارت امام رضا در مشهد مقدس حضور زیادی دارند اما از حضور ایرانی ها در کربلا و عتبات عالیات ممانعت از سوی دولت می شود.

محمدحسین طبرستانی مسئول موکب یا فاطمه الزهرا بابل بیان داشت: موکب داری اربعین کرامت و رحمت و مودت است و باید از تجربه ای که در اربعین داریم، استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه عمومی برای حضور در اربعین/ اربعین حسینی جهانی است

مطالبه عمومی برای حضور در اربعین/ اربعین حسینی جهانی است