مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 13:352021-08-29پزشكي

آغاز واکسیناسیون کرونای مادران باردار در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد


مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد از انجام واکسیناسیون مادران باردار در مناطق زیر پوشش دانشگاه خبر داد و گفت: بر این اساس در پایگاه های واکسیناسیون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر امیررضا صالح مقدم اظهار کرد: تا کنون یک میلیون و 500 هزار نفر از ساکنان مناطق زیر پوشش دانشگاه، تحت واکسیناسیون کرونا قرار گرفته اند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در حال حاضر برنامه واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش دانشگاه ویژه افراد بالای 45 سال و در مناطق حاشیه شهر مشهد برای افراد بالای 40 سال در حال اجراست، خاطرنشان کرد: علاوه بر این تمامی مدافعان سلامت شاغل در مراکز درمانی، شاغلین برخی گروه های شغلی و بیماران خاص بر اساس برنامه ابلاغی وزارت بهداشت زیرپوشش واکسیناسیون قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه روند واکسیناسیون متناسب با واکسن های تحویلی از سوی وزارت بهداشت انجام می شود، تصریح کرد: در برخی از مواقع ممکن است به دلیل وقفه در ارسال واکسن، روند واکسیناسیون یک یا دو روز انجام نشود که قرار است به زودی ضمن رفع این موضوع، سهمیه بیشتری به مشهد اختصاص یابد.

صالح مقدم از انجام واکسیناسیون مادران باردار در مناطق زیر پوشش دانشگاه خبر داد و بیان کرد: بر این اساس در پایگاه های واکسیناسیون، مادران بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون کرونای مادران باردار در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

آغاز واکسیناسیون کرونای مادران باردار در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد