مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 12:552021-08-29اجتماعي

مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون کنکور سراسری تمدید شد/اصلاح دفترچه راهنما


متقاضیان باید در مهلت مقرر با مطالعه دقیق دفترچه مذکور و مندرجات این اطلاعیه و اطلاعیه فوق الذکر به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب کدرشته محل های مورد علاقه خود اقدام کنند.

- متقاضیان باید در مهلت مقرر با مطالعه دقیق دفترچه مذکور و مندرجات این اطلاعیه و اطلاعیه فوق الذکر به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب کدرشته محل های مورد علاقه خود اقدام کنند.

مهلت ثبت نام و انتخاب رشته،برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1400 مجددا تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو اطلاعیه 20 مرداد و انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1400 در تاریخ 14 مرداد، ضمن اعلام اصلاحات جدید (سری دوم) دفترچه راهنمای مذکور (به شرح زیر)، به اطلاع متقاضیان این مرحله از پذیرش می رساند افرادی که تا این تاریخ (هفتم شهریور) برای ثبت نام و انتخاب رشته این مرحله از پذیرش سراسری اقدام ننموده اند، می توانند تا پایان روز دوشنبه مورخ 15 شهریور نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

لذا متقاضیان باید در مهلت مقرر با مطالعه دقیق دفترچه مذکور و مندرجات این اطلاعیه و اطلاعیه فوق الذکر به درگاه اطلاع رسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون کنکور سراسری تمدید شد/اصلاح دفترچه راهنما

مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون کنکور سراسری تمدید شد/اصلاح دفترچه راهنما