مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 11:252021-08-29سياسي

اعلام ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی در دهه سوم ماه محرم


به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری و عزاداری سیدالشهدا(ع)، در دهه سوم ماه محرم معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس ویژه برنامه های مختلفی را برای اجرا در حرم مطهر رضوی با رعایت دستورالعمل بهداشتی طراحی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، قرائت ادعیه و زیارت یکی از برنامه هایی است که همه روزه ویژه خواهران و برادران در صحن ها و رواق های حرم مطهر رضوی برگزار می شود؛ در این ایام صحن های پیامبر اعظم(ص)، امام حسن مجتبی(ع)، ویژه عموم و خیمه زینبیه واقع در صحن امام حسن مجتبی(ع) و مدرسه خیرات خان ویژه بانوان، میزبان زائران و مجاوران است.

دعای عالیه المضامین، دعای امام رضا(ع)، حدیث کساء، دعای توسل، زیارت جامعه کبیره، زیارت آل یاسین، زیارت ائمه بقیع و زیارت امام حسین(ع) ازجمله ادعیه و زیاراتی است که توسط مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) قرائت می شود.

اجرای برنامه ویژه کودکان همچنین برنامه هایی ویژه کودکان با عنوان همراه با کبوتران رضوی در صحن های جمهوری اسلامی، پیامبر اعظم(ص)، امام حسن مجتبی(ع)، مسجد گوهرشاد و باب السلام حرم مطهر رضوی همه روزه از ساعت 20 تا 22 در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی در دهه سوم ماه محرم

اعلام ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی در دهه سوم ماه محرم