مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 09:502021-08-29سياسي

آمریکا با شکستی خفت بار از افغانستان خارج شد


آمریکا با شکستی خفت بار از افغانستان خارج شد و ارتش ملی و مردمی افغانستان را تبدیل به ارتشی کرد که فقط یازده روز توانست مقاومت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح امروز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع دولت دوازدهم و امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع دولت سیزدهم اظهار کرد: خداوند را شکر می کنیم که توفیق خدمت و مجاهدت در نظام اسلامی در دوران حاکمیت اسلام در این سرزمین ارزشمند به ما عنایت فرمود و امیدواریم در این راه ثابت قدم باشیم و اجر و مزد شهیدان را دریافت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه توسعه قدرت دفاعی برای نظام اسلامی بنا با دلایلی وظیفه قطعی و اجتناب ناپذیر است، گفت: اوامر و تدابیر مکرر فرمانده معظم کل قوا را در این زمینه دائم شنیده و آویزه گوش قرار داده ایم.

ضرورت و دلیل دیگر به وجود و توسعه و تشدید تهدیدات بر می گردد، چون نظام اسلامی در حساس ترین نقطه جهان و در موقعیت زمانی خطیری قرارگرفته است.

وی با اشاره به تحولات اخیر افغانستان اظهار کرد: آمریکایی ها با ظلم و کشتار مردم افغانستان وارد این کشور شدند.

آمریکا در حالی با شکستی خفت بار از افغانستان خارج شد که با صرف دو هزار میلیارد دلار، ارتش ملی و مردمی افغانستان را تبدیل به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با شکستی خفت بار از افغانستان خارج شد

آمریکا با شکستی خفت بار از افغانستان خارج شد