مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 09:302021-08-29پزشكي

بازدید دانشجویان از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم


 بازدید تخصصی از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم ویژه ی مستعدان و دانشجویان برتر به همت بنیاد نخبگان و جهاد دانشگاهی واحد استان قم به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

- ایسنا/قم  بازدید تخصصی از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم ویژه ی مستعدان و دانشجویان برتر به همت بنیاد نخبگان و جهاد دانشگاهی واحد استان قم به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

معصومه جانبازی، سوپروایزر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم در گفت و گو با ایسنا در خصوص سابقه ی مرکز بیان کرد: این مرکز با سابقه ده سال فعالیت در زمینه های تخصصی و فوق تخصصی همچون IUI ،ICSI، تعیین جنسیت، لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی های تشخیصی و درمانی توسط پزشکان فوق تخصص و مجرب در خدمت مراجعین داخلی و خارجی است.

وی افزود: این مرکز مجهز به تکنیک های برتریشامل imsi و osight imaging بوده و مفتخر است به عنوان اولین مرکز درمان ناباروری در ایران همگام با کشورهای پیشرو در زمینه درمان ناباروری اقدام به استفاده از روشهای مذکور نموده است.

سوپروایزر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم یادآور شد: مرکز ناباروری جهاددانشگاهی قم جهت کسب رضایت مراجعین محترم از هیچ کوششی فرو گذار نکرده و کلیه پرسنل این مرکز طی برنامه ای منسجم در راستای دستیابی به این مهم ،در تلاش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید دانشجویان از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم

بازدید دانشجویان از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم