مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 09:302021-08-29پزشكي

نصب دستگاه بی خطر ساز پسماند عفونی در 2 بیمارستان پایتخت


رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، از نصب و راه اندازی دستگاه های بی خطر ساز پسماندهای عفونی در بیمارستان های امام خمینی(ره) و فیروزگر خبر داد.

- ، احمد جنیدی گفت: با شیوع بیماری کووید 19 در سطح جهان و اعلام وضعیت پاندمی برای این بیماری از سوی سازمان بهداشت جهانی و الزام کشورهای درگیر با طغیان این بیماری برای پرداختن به کنترل آن به عنوان یک فوریت جهانی، کشور ما نیز انجام اقدامات پیشگیری کننده از بیماری و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران و توجه به ملاحظات محیط زیستی را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: این دستگاه ها اهدایی کشور چین است و با همکاری سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) در کمک به پاسخ اضطراری در مقابله با شیوع بیماری کووید 19 در اختیار ایران قرار گرفته است.

جنیدی بیان کرد: پرداختن به موضوع دفع صحیح پسماندهای پزشکی در مقابله با این بیماری هم در جهت پیشگیری از ابتلاء و گسترش بیماری و هم از جنبه های محیط زیستی حائز اهمیت بوده و از اولویت های مرکز سلامت محیط و کار معاونت بهداشت وزارت بهداشت است.

رییس مرکز سلامت محیط وکار گفت: افزایش تعداد مبتلایان به بیماری از یک سو و اعلام عفونی بودن بسیاری از پسماندهای ناشی از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به این بیماران از سوی دیگر، نیاز به افزایش تعداد دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دستگاه بی خطر ساز پسماند عفونی در 2 بیمارستان پایتخت

نصب دستگاه بی خطر ساز پسماند عفونی در 2 بیمارستان پایتخت