مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 09:302021-08-29اقتصادي

توزیع 120 دستگاه پنل خورشیدی بین عشایر سنگان خواف


همزمان با هفته دولت و با حضور فرماندار شهرستان خواف تعداد 120 دستگاه پنل خورشیدی با هزینه بالغ بر 12 میلیارد ریال توسط امور عشایر شهرستان وهمکاری اداره برق بین عشایر منطقه «دره وجین آباد» از توابع بخش سنگان خواف توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خواف، امروز همزمان با هفته دولت و با حضور فرماندار شهرستان خواف تعداد 120 دستگاه پنل خورشیدی با هزینه بالغ بر 12 میلیارد ریال توسط امور عشایر شهرستان وهمکاری اداره برق بین عشایر منطقه دره  وجین آباد از توابع بخش سنگان خواف توزیع شد.

فرماندار خواف در این مراسم گفت: جهت استفاده بهینه از منابع و صرفه جویی در منابع انرژی و استفاده از انرژی های پاک، توسط اداره کل امور عشایر استان این پنل های خورشیدی در مناطق عشایری بخش سنگان توزیع شد.

حسین سنجرانی با اشاره به اینکه این پنل ها امکان تامین برق حداکثر 5 لامپ در شبانه روز برای هر خانوار را دارد، ادامه داد: در این مناطق به علت صعب العبور بودن و مسافت زیاد از خط انتقال برق، امکان برق رسانی برای مناطق اسکان آن ها غیرممکن بود که بر همین اساس این پنل ها که نیاز عشایر را رفع می کند بین آنها توزیع شد.

وی گفت: از کل سهمیه ای که به استان برای پنل خورشیدی اختصاص داده شده، تعداد 120 پنل خورشیدی برای عشایر این شهرستان در نظر گرفته شده که می تواند کمک شای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 120 دستگاه پنل خورشیدی بین عشایر سنگان خواف

توزیع 120 دستگاه پنل خورشیدی بین عشایر سنگان خواف