مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 09:152021-08-29اقتصادي

لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای تأمین سوخت نیروگاه ها


مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: با توجه به تجربه زمستان سال گذشته، در صورت عدم تأمین سوخت برای نیروگاه ها در اواخر پاییز و زمستان امسال در تولید برق دشواری زیادی خواهیم داشت و باید از هم اکنون به فکر تمهیدات لازم برای زمستان 1400 باشیم.

- مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: با توجه به تجربه زمستان سال گذشته، در صورت عدم تأمین سوخت برای نیروگاه ها در اواخر پاییز و زمستان امسال در تولید برق دشواری زیادی خواهیم داشت و باید از هم اکنون به فکر تمهیدات لازم برای زمستان 1400 باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم جعفرزاده در تشریح این موضوع به سه دلیل عمده اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به اینکه در نیروگاه ها شاهد کاهش ذخیره سوخت مایع نسبت به سال گذشته هستیم، وضعیت مخازن سوخت مذکور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی ادامه داد: مصرف بالای سوخت گاز توسط مشترکان عمومی در زمستان باعث می شود که گاز کمتری به نیروگاه ها داده شود و ذخیره مخازن سوخت بخصوص در کریدور شمال کشور به علت محدودیت انتقال برق از جنوب به شمال بسیار حائز اهمیت است.

جعفرزاده دلیل دوم را وضعیت اورهال و تعمیرات دوره ای نیروگاه ها عنوان کرد و افزود: امسال به خاطر کارکرد فشرده نیروگاه ها از نیمه فروردین تا به امروز قطعاً با و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای تأمین سوخت نیروگاه ها

لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای تأمین سوخت نیروگاه ها