مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 09:152021-08-29سياسي

عملیات اجرایی دبستان شهید بلالی قلعه کمیز رودان آغاز شد


در ششمین روز از هفته دولت با حضور مسوولان استانی و شهرستانی عملیات اجرایی دبستان شش کلاسه خیر ساز شهید بلالی روستای قلعه کمیز رودان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، در ششمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار رودان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان، معاون برنامه ریزی فرمانداری،بخشدار مرکزی شهرستان، رییس دفتر نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس و مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان ، کلنگ  دبستان شهید بلالی قلعه کمیز  رودان زده شد.

عبدالله عبدی بحرینی در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت:این دبستان شش کلاسه با زیر بنای 436 متر مربع توسط موسسه خیریه خواجه نصیر طوسی تهران احداث خواهد شد.

وی افزود: برای تکمیل این دبستان خیر ساز بالغ بر 40 میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

بحرینی در ادامه با اشاره به اقدام بسیار پسندیده نیکوکارانه این موسسه در زمینه ساخت مدرسه شهید بلالی گفت: مدرسه سازی آغاز یک حرکت به سمت توسعه عدالت آموزشی است.

وی تصریح کرد: تمام اتفاقات بزرگ و ساخت فرهنگ و تمدن یک جامعه از پشت نیمکت های مدارس آغاز می شود و ما باید نسبت به ساخت و تجهیز مدارس اهتمام ویژه داشته باشیم و در این راه از حضور خیرین در شهرستان استقبال کرده و نهایت همکاری را نیز خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی دبستان شهید بلالی قلعه کمیز رودان آغاز شد

عملیات اجرایی دبستان شهید بلالی قلعه کمیز رودان آغاز شد