مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 09:052021-08-29پزشكي

تزریق 1965 دُز واکسن «کووبرکت» در اردستان


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: تاکنون یک هزار و 965 دوز واکسن کووایران برکت در شهرستان اردستان تزریق شده است.

- حسن ذبیحی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: از ابتدای تزریق واکسن برکت در شهرستان اردستان که بیش از یک ماه است، یک هزار و 564 دز در نوبت اول و 401 دز در نوبت اول تزریق شده است و مجموع دوزهای تزریق شده این واکسن یک هزار و 965 دُز می رسد.

وی با بیان اینکه در ابتدا 730 دز واکسن برکت به اردستان وارد شد، افزود: واکسن برکت در ابتدا به ناظران برگزاری انتخابات که اسامی آنها اعلام شده بود، تزریق شد و سپس گروه های شغلی مختلف مانند خبرنگاران این واکسن را تزریق کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه فعلاً اولویت تزریق واکسن برکت با دز دومی ها است، تصریح کرد: در صورت وجود واکسن کافی، افراد در نوبت اول نیز می توانند از بین واکسن های موجود یکی را انتخاب کرده و تزریق کنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر علاوه بر تزریق بر اساس گروه سنی، واکسیناسیون بیماران دیابتی بالای 18 سال، زنان باردار و معلمان جامانده از نوبت اول نیز صورت می گیرد.

ذبیحی خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع واکسیناسیون تاکنون چهارده هزار و 74 نفر دُز اول واکسن کرونا و هشت هزار و 437 نفر نیز دُز دوم واکسن را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 1965 دُز واکسن «کووبرکت» در اردستان

تزریق 1965 دُز واکسن «کووبرکت» در اردستان