مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 08:552021-08-29اقتصادي

ایجاد 24 هکتار گلخانه در تویسرکان


مدیر جهاد کشاورزی تویسرکان از بهره برداری از چهار طرح تولیدی در تویسرکان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: وسعت گلخانه های ایجاد شده در تویسرکان 24 هکتار است.

- مسعود اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از بهره برداری چهار طرح تولیدی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: دو طرح گلخانه ای، طرح آبیاری تحت فشار و یک طرح بره پرواری با اشتغال زایی برای 14 نفر در هفته دولت با حضور مسوولان افتتاح شد.

وی از افتتاح طرح آبیاری تحت فشار در شهر فرسفج به وسعت 6 هکتار و اشتغال زایی برای سه نفر خبر داد و گفت: یک طرح آبیاری تحت فشار نیز با 32 میلیون تومان آورده شخصی و 578 میلیون تومان از اعتبارات استانی با هدف صرفه جویی در منابع آبی مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان از افتتاح واحد 200 راسی بره پرواری در روستای درودان نام برد و اضافه کرد: یک طرح تولیدی نیز با صرف 2 میلیارد و 500 میلیون تومان آورده شخصی به مناسبت هفته گرامیداشت دولت افتتاح شد.

وی با اشاره به بهره برداری از گلخانه سبزی و صیفی در وسعت 4 هزار متر مربع در روستای کرزان با اشتغال زایی برای چهار نفر افزود: مجموع سرمایه گذاری برای این طرح از محل تسهیلات بانکی و آورده متقاضی یک میلیارد و 190 میلیون تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 24 هکتار گلخانه در تویسرکان

ایجاد 24 هکتار گلخانه در تویسرکان